دانلود تحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران

تحقیق-نقش-مدیریت-بازاریابی-در-جهانی-شدن-بازار-فرهنگ-ایران

تحقیق نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 81 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع نقش مدیریت بازاریابی در جهانی شدن بازار فرهنگ ایران،
در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
چکیده. 2
واژگان كليدي.. 2
مقدمه. 3
تاريخچه مطالعاتي تحقيق.. 3
مباني نظري تحقيق.. 4
تنوع فرهنگی.. 5
دیدگاه های متفاوت فرهنگی.. 5
جمع‌بندی فرآیند تنوع فرهنگی.. 6
طبقه بندی فعالیت های فرهنگی ایران.. 6
طبقه بندی محصولات فرهنگی ایران.. 6
اصول‌ سیاست‌ فرهنگی‌ جمهوری اسلامی ایران مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی.. 7
بازاریابی.. 9
نیاز و خواسته ها9
مبادله. 9
یونسکو. 12
اعلامیه جهانی یونسکو. 12
آمار یونسکو. 14
کالاهای فرهنگی محوری:14
خدمات فرهنگی محوری:14
کالاهای مربوط فرهنگی:14
خدمات مربوط فرهنگی.. 14
ایران و تجارت جهانی فرهنگی.. 15
تحلیل آمار یونسکو و تطبیق با وظایف مدیریت بازاریابی.. 16
نتیجه گيري.. 17
منابع:18



چکیده تحقیق:
در قرن حاضر، اهمیت تثبیت هویت ملی و ترویج آن و هم چنین توسعه تجارت محصولات و فعالیت های فرهنگی و جهانی شدن آن، به عنوان ارکان اقتصادی در عرصه رقابت بازارهای جهانی، جوامع مختلف بالاخص کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه را بر آن داشته تا بیش از پیش به به مقوله فرهنگ بپردازند. بعد رخداد تاریخی انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش های والای دینی شاهد تغییر رویکرد فرهنگی در کشور ایران بودیم و این فرصتی فراهم آورد که ضمن بازسازی بنیان های فرهنگی کشور که در زمان های مختلف مورد دستخوش تحولاتی گردیده بود، زمینه لازم برای ترویج آرمان های انقلابی به سایرکشورها فراهم گردد، یکی از این روش های توسعه فرهنگی در جهان، تبادل محصولات فرهنگی به عنوان نیاز و خواسته بشری در بازارهای جهانی می باشد که به دلایل مختلف سیاسی- اقتصادی و جنگ نابرابر بر اساس آمارهای موجود به شکل مطلوب حاصل نگردیده و هم چنان سهم اندکی از بازارهای جهانی را تصاحب نموده است و اما همین مقدار اندک می تواند با بهره گیری از مدیریت بازاریابی و شراکت بخش خصوصی و حمایت از آن و دخالت دولت از جنبه آموزش و تبلیغات محصولات فرهنگی توسعه سرمایه گذاری در بخش فرهنگ را به همراه داشته باشد و لازمه تحقق آن، رعایت اصول مدیریت بازاریابی بر حسب مقتضیات زمانی و مکانی و براساس استانداردهای بازارهای جهانی می باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *