زبان بدن و چگونگی ارتباط با مشتری (مدیریت)

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
تعداد صفحات 76
حجم فایل 952 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

زبان بدن فروشنده چه تاثیری دارد؟یك بازاریاب و فروشنده حرفه‌ای، باید در درك زبان بدن (Body Language ) و رفتار مشتری تبحر داشته باشد؛ چرا كه تاثیر مهارت‌های غیركلامی (زبان بدن) پنج برابر بیشتر از مهارت‌های كلامی استفروشندگان بدون آگاهی از مهارت‌های غیركلامی نمی‌توانند یك ارتباط اثربخش با مشتریان برقرار كنند؛ ولی متاسفانه اكثر فروشندگان با مهارت‌های غیركلامی آشنا نیستند یا آن را جدی نمی‌گیرند.آگاهی از مهارت‌های غیركلامی، نقش مهم و موثری در برقراری یك ارتباط اثربخش دارد.فروشنده‌ای كه در هنر تشخیص زبان بدن مهارت پیدا كند، بدون شك جزو فروشندگان سطح یك قرار می‌گیرد. بنابراین با یادگیری مهارت‌های غیركلامی، با مشتریان خود بسیار موثرتر ارتباط برقرار خواهید كرد.بازاریاب‌ها و فروشنده‌ها باید بتوانند قضاوت صحیح و درستی از زبان غیركلامی مشتریان خود داشته باشند. پس از یادگیری مهارت‌های غیركلامی، متوجه خواهید شد كه تنها بر صحبت‌های مشتری نباید تكیه كرد و براساس آن نتیجه گرفت. مشتری نیز همین‌گونه است و صحبت‌های فروشنده را با حركات بدن او مطابقت می‌دهد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *