پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازار (مدیریت)

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
تعداد صفحات 21
حجم فایل 408 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازار

 

فرآیند برنامه ریزی ساختار یافته، می تواند ما را مطمئن سازد كه برنامه ریزی، زمان و اهداف مناسبی را برای ما فراهم می آورد. تقویمی كه مشاغل و زمان تاریخ انجام آنها را مشخص می كند، در حقیقت بیان كنندة انضباط است. اشكال مختلف برنامه ریزی و برنامه همایش های كلیدی، بیانگر ساختار شركت است و جزئیات وظایف مشخص شده را جهت اجرا، شرح می دهد.

توسعه استراتژی، نیازمند جمع آوری اطلاعات منظم و ساختار یافته، خواستار توجه به جوانب فكری جدید، بینش مدیریتی و توانایی تفكر استراتژیكی می باشد. با وجود تمامی این تلاش ها، باز هم این پرسش مطرح می شود كه چگونه یك شركت، فرآیند توسعه، احیا و تغییر استراتژی ها را شروع می كند و استمرار می بخشد ؟ احتمالاً با این سوال، شخص علاقه مند می شود تا دو فصل اول این كتاب را بخواند، چرا كه این عمل، یك بازنگری از كل كتاب و مفاهیم و روش های مورد نیاز در فرآیند توسعة استراتژی را فراهم می آورد.

فهرست اسلایدها

سیستم های برنامه ریزی رسمی (اداری)

فرآیندهای برنامه ریزی

مراحل یك فرآیند

برنامه های اجرایی استراتژی

اشكال برنامه ریزی استراتژیک

نقش های ستاد برنامه ریزی

سیستم های از بالا به پایین در مقابل سیستم های از پایین به بالا

عیوب یك سیستم برنامه ریزی رسمی (اداری)

اصلاح یك سیستم برنامه ریزی (مطالعة موردی)

نتیجه‌گیری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *