پاورپوینت چارچوبی برای تغییر مدیریت در دورنمای رقابتی جدید (پاورپوینت)

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل pptx
تعداد صفحات 20
حجم فایل 462 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت چارچوبی برای تغییر مدیریت در دورنمای رقابتی جدید

مقدمه

 تغییرات یک عضو ذاتی در زندگی و فعالیت های اجتماعی است شرکت های جهانی نیز در صدد تشخیص نیاز های خود برای تغییر می باشند وتمام تلاش خود را می کنند تا تغییراتی که لازمه توسعه سطح رقابتی آنهاست انجام دهند.
 بیر و نوریا دونوع تغییر در سازمان ها را ارائه می دهند:

تئوری " “Eکه براساس ارزش اقتصادی است ارزش سهام را در مرکز تعیین سطح موفقیت شرکت قرار می دهد تئوری "O "  که براساس توانایی های سازمانی است از توسعه توانایی نیروی انسانی حمایت می کند   در این مقاله رویکرد  "O "  را مورد بررسی قرار می دهیم .

در این مقاله مدل7s و همچنین چهار چوب اسکات- مورتون را ارائه می دهیم

مدل 7s براین فرض استوار است که تغییرات سازمانی موفق مبنی بر ثبات تعادل یا تحول در بین 7 بعد می باشد  که عبارت اند از :

1- استراتژی (یعنی مجموعه اقدامات منسجم که در دست یابی به مزیت رقابتی پایدار کمک می کند)

 2- مهارت ها (یعنی توانایی های ذاتی سازمان)3 – ارزش ها به اشتراک گذاشته شده (یعنی فرهنگ )4- ساختار  ( یعنی برنامه سازمانی و مفهومی مرتبط)  5- سیستم  (یعنی  پروسه و الگویی  که فعالیت ها براساس آن ها انجام می شوند)6 – کار کنان( توانایی و مهارت های فردی)   7- مدل (یعنی مدل های مدیریتی)

رویکرد اسکات-مورتون براساس پنج نیرو شکل گرفته:استراتژی،ساختار،پروسه، نیروی انسانی و تکنولوژی در حالی که هم زمان در چهارچوبی  از یک محیط خاص خارجی فعالیت می کنند . این نیروها جمیعاً خط مشی اساسی یک شرکت را تعریف می کنند.

فهرست اسلایدها

مقدمه

چشم انداز رقابتی جدید

ضروریات1 : انعطاف پذیری

ضروریات 2: نوآوری

قابلیت های داخلی

نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)

معرفی مدل ها

هدف 1 : تغییر استراتژی

هدف 2 : تغییر ساختار

هدف3:تغییر فرآیند(پروسه کار)

نتیجه گیری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *