پرسشنامه وظایف روابط عمومی (پرسشنامه)

دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
تعداد صفحات 6
حجم فایل 21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه وظایف روابط عمومی

پرسشنامه مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی در خصوص وظایف روابط عمومی

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

پرسشنامه روابط عمومی, دانلود پرسشنامه ,پرسشنامه نگرش مدیران ارشد,پرسشنامه کارکنان روابط عمومی, پرسشنامه چالشهای روابط عمومی,پرسشنامه آماده مدیریت,پرسشنامه مدیریت,پرسشنامه نگرش به روابط عمومی,پرسشنامه نگرش کارکنانپرسشنامه,وظایف

شامل 30سوال محقق ساخته

توضیحات پرسشنامه

  پرسشنامه مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی ها در خصوص وظایف روابط عمومی از 30 سوال تشکیل شده است که با پنج گزینه کاملاً مخالفم، مخالفم، تقریباً  مخالفم، موافقم، کاملاً موافقم را بررسی می کند. سوال های 2،3،7،9،12،16،18،21،25،26 به نگرش کارکنان روابط عمومی در در خصوص وظایف روابط عمومی مرتبط است و سوال های 1،6،10،13،14،17،19،24،28،29 به نگرش مدیران ارشد روابط عمومی در  خصوص وظایف روابط عمومی و سوال های 4،5،8،11،15،20،22،23،27،30 به نقش عوامل موثر بر توانمندسازی و توسعه جایگاه روابط عمومی ها مرتبط هستند. این سوال ها به صورت کوتاه در ادامه لیست شده اند.

با توجه به ماهیت این بررسی که عبارت است از مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی ها در خصوص وظایف روابط عمومی باتوجه به ماهیت پژوهش از ابزار پرسشنامه به عنوان وسیله انداره گیری و جمع آوری اطلاعات استفاده گردیده است. ابتدا سوالات پرسشنامه با توجه به پژوهش ها و یافته های قبلی محققان در زمینه مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی ها در خصوص وظایف روابط عمومی جمع آوری با توجه به محتوا و فرضیه پژوهش به سه دسته کلی تقسیم گردید و سپس با راهنمایی استاد سوالات به 30 سوال بسته شد. ضمناً تعدادی سوال مرتبط با اطلاعات شخصی پاسخگویان  نیز در  ارتباط با فرضیه در پرسشنامه گنجانیده شد. روش های پژوهش ، ابزار های دسترسی به واقعیت هستند . هر پژوهشی با توجه به اهداف و ویژگی های خاص خودش، روشی را می طلبد . روش پژوهش در این پژوهش از لحاظ هدف ، پژوهش کاربردی می باشد. برای بررسی مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی ها در خصوص وظایف روابط عمومی از پرسشنامه ای که برای همین منظور طراحی شده است استفاده گردید. این پرسشنامه شامل 30 سوال است که در پاسخ های مربوط پنج گزینه کاملا موافقم ، موافقم ، نظری ندارم،مخالم،کاملا مخالفم برای هر پرسش به عنوان پاسخ آورده شده است . این پرسشنامه‌ها به تعداد150 مدیر ارشد و کارکنان داده می شودکه75نفر  آنها مدیر ارشد و75نفر  دیگر کارکنان ادارات می باشند.

روائی پرسشنامه

    به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .

پایائی پرسشنامه

    برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است ، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر آلفای كرونباخ این پرسشنامه محاسبه و68/0 به دست آمد.

عکس بخشی از پرسشنامه

پرسشنامه روابط عمومی, دانلود پرسشنامه ,پرسشنامه نگرش مدیران ارشد,پرسشنامه کارکنان روابط عمومی, پرسشنامه چالشهای روابط عمومی,پرسشنامه آماده مدیریت,پرسشنامه مدیریت,پرسشنامه نگرش به روابط عمومی,پرسشنامه نگرش کارکنانپرسشنامه,وظایف

 

مشخصات پرسشنامه:

تعداد سوال: 30

شیوه نمره گذاری: آزاد

تفسیر نتایج: آزاد

روایی و پایایی: دارد

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *